MENU

PICK-UP SERVIS

Služba Pick-up servis je doplnková služba na uľahčenie odoslania reklamovaného zariadenia. Zákazník sa môže rozhodnúť využiť túto službu, avšak podľa vlastnej úvahy môže predmet reklamácie doručiť aj osobne do niektorej z predajní FaxCOPY. 
Službu prevádzkuje tretia strana, spoločnosť Direct Parcel Distribution SK s.r.o. (DPD) v pracovné dni v čase od 8:00 do 16:00 hod. 
Službu je možné využiť výhradne na riešenie reklamácií, nie na vrátenie tovaru z iného dôvodu v zmysle Obchodných podmienok našej spoločnosti. 
Pokiaľ máte o využitie tejto služby záujem, vyplňte, prosím formulár nižšie. Náklady na dopravu bude znášať naša spoločnosť.

 



(čislo objednávky/sken)

(popis závady)

(napr. fotografia závady)

* Položky označené hviezdičkou sú povinné


Súhlas so spracovaním osobných údajov je poskytnutý na účely zabezpečenia prepravy reklamácie, zaevidovania a spracovania reklamácie. Poskytnuté osobné údaje budú poskytnuté tiež tretej strane, prepravnej spoločnosti Direct Parcel Distribution SK s.r.o. Osobné údaje nebudú spracúvané na iný účel a iným spôsobom ako je tu uvedené. Ak súhlas na spracovanie osobných údajov neposkytnete, službu pick-up servis nebude možné poskytnúť.




 

Podmienky využitia služby pick-up servis: 

  • jedná sa o reklamáciu tovaru alebo služby v záručnej lehote
  • kúpna cena reklamovaného tovaru alebo výrobku je najmenej 60 EUR vrátane DPH (do ceny sa nezapočítava cena pôvodnej dopravy)
  • hmotnosť reklamovaného tovaru alebo služby vrátane obalu neprekročí 30 kg
  • obvodový rozmer (súčet všetkých 3 strán + najdlhšia strana ešte raz) balíka neprekročí 300 cm
  • reklamovaný tovar alebo produkt nie je v zozname vylúčených tovarov
  • zásielka je primerane zabalená tak, aby vyhovovala podmienkam kuriérskej spoločnosti na balíkovú prepravu


Kompletné podmienky a ďalšie informácie o službe pick-up servis si môžete prečítať v prílohe č. 5 Všeobecných obchodných podmienok.