MENU

Komentáre

P

Neprecitanie si poznamok v objednavke.

P

Dobrý deň, mrzí ma vzniknutá situácia - môžete prosím spresniť, v čom vznikla chyba? Grafik, ktorý zákazku spracúval, si Vašu poznámku prečítal, skontroloval podklady a vyhodnotil to tak, že všetko je v súlade s tým, čo ste chceli, v tom zmysle pripravil tlač, vytlačil a nahral aj požadovaný súbor. Vaša poznámka znela :"Dobrý deň v prílohe CD posielam ako by mala vyzerať potlač CD. Prosím upraviť front/typ písma aby boli všade rovnake  Taktžiež proposím nahrať súbor na CD (bakalárska práca Fančová Paulína). Ďakujem". Čo konkrétne nebolo v súlade s týmito požiadavkami?     Grafik z druhej smeny, ktorý objednávku odovzdával, Vás výslovne požiadal o kontrolu CD, čo ste urobili, následne požiadali o ukázanie napáleného súbor na CD, aby ste ho mohli skontrolovať. Všetko prebehlo v poriadku, žiadnu chybu ste neavizovali, zákazku ste prevzali a zaplatili. Za prípadné chyby z našej strany sa vopred ospravedlňujem, ale zo zadaných podkladov ani následnej sťažnosti nevieme, zistiť, kde chyba nastala. Karol Dittinger FaxCopy, a.s.  

Newsletter

Zasielanie noviniek a akcií

FaxCopy News
FaxCOPY News a Cenníky
POZRITE SI VŠETKY
FAXCOPY NEWS A CENNÍKY
Facebook
Shop roku
NEWSLETTER
Radi by ste sa ako prví dozvedeli o výhodných akciách, súťažiach a zaujímavých foto novinkách? Prihláste sa na odber nášho newslettera.